Sultanigde
Benim bebeğimde çok yapmaz bağırsaklar gece daha yavaş çalışırmış yani bizim gibi düşünün sabah kalktığımızda ilk işimiz tuvalete gitmek oluyor gece belki bir kere falan kalkıyoruz büyüdükçe onlarda öyle oluyor uyandığında ilk çiş ve kaka yapmaya başlıyor hatta ilk aldığım bez çok daha ağır oluyor diğer bezlere göre