Ben de uyutmak için omzuma aldığımda ayak tabanlarının morardığını farkettim ama aklıma kötü bişey gelmedi bacaklarına baskı yapıyoruz kucakta ister istemez, o yüzden ayaklarına az kan gidiyor diye düşündüm, siz yine de kardiyolojiye götürünce bana da yazar mısınız