Neseli5 Ecenur0 bizim de başımıza.gelmişti, 1 2 gün oldu sonra düzeldi, sıcaklardan dolayı, bol bol sıvı takviyesi yapın, uzun sürerse doktora.danışın
Umutveannesi Ecenur0 sıvı eksikliği olmuş maalesef. Bol bol emzirin veya mama verin suyu da ihmal etmeyin
Gazel1 Bizim de aynı şekilde geçen hafta oldu. Korktum idrar tahlili yaptırdık bir şey çıkmadı. Hoca bol sıvı takviyesi yapın dedi. Ama asla su içmek istemiyor 😀 hala çişi kop koyu
Gazel1 Ecenur0 ben çiş yapmayınca acaba enfeksiyon mu oldu diye düşünmüştüm allahtan çıkmadı . Bence sıcaklardan çok terliyorlar su kaybı oluşuyor. İnşallaj doğru sıvı alımı ile geçer