Kızlar meme reddi yüzünden öğlen bebeğim hiç emmiyor mama veriyorum. Sütüm de azaldı hem artsın diye hem anne sütü alsın diye sağıp vermek istiyorum. Ama öğlen kaç dk sağım yapmama rağmen 5-10 ML ancak geliyor.
Hani süt gelirken hissedersin ya uyarilinca asla öyle hissedemiyorum ve sütüm de gelmiyor hiç uyarilmiyor göğüslerim. Zaten bikac ay sonra memeden kesmem lazim hamile olduğum için bari anne sütü alsın hep mama yerine diyorum ama yok ne yapsam içsem de süt yok.
Lütfen yardım edin bana ya çok canım sıkkın