Bir_anneyim Arkadaşlar 2 çocuklu yeni anneler gününüz nasıl geçiyor zorlukları iyi veya kötü tarafları neler bende 1 ay sonra doğurucam merak ettim yorumlara yazarsanız sevinirim sohbet ederiz
Yesillimon Bir_anneyim 4 buçuk yaşında oğlum 47 günlük kızım var oğlumun istegi bitmiyor kızımın ağlaması sürekli kucağımda gezdiriyorum😃şuan kısır döngüdeyim ev işini eşim eve gelince yapabiliyorum full mesideyim anlayacgin 😅
Prensesannesi32 Bir_anneyim en rahat benim sanırım arada 10 yıl fark olunca yardımı bile dokunuyor benim anneliğim süper geçiyor 🙂