Omermehmetask Merhaba arkadaşlar akşam yediğim etin tadı bir tuaftı normalden çok farklı duruyordu bende çok az birşey yedim sonra yemedim şuan mide bulantım baş ağrım var acaba bebeğimi emzirirken bebeğime birşey olurmu....?
[silindi] Omermehmetask Geçmiş olsun. Gıda zehirlenmesi bile olsa tamamen bağırsakta gelişen bakterilerin sebep olduğu bir olay süte geçmez. Gönül rahatlığıyla emzirebilirsiniz.
kaganannesi Üstte kalsın canım,internetten bak hemen istersen.Sende doktora görün bi Allah korusun zehirlenmiş olabilirsin.Ne zaman yedin? 2 saat sonra geçiyor süte,kus istersen rahatlardın
kaganannesi Omermehmetask olmaz o zaman canım birşey,emzirmişsindir o saatten bu saate bebişi.Korkma hiç,rahat rahat uyu