Mrba kızlar benim kızım 2 aylik oldu ve ben kalça cikikligi için hastaneye götürecem de acaba hangi bölüme götürmem gerek bildiğim kadarıyla ortopedi bölümüne ama acaba çocuk ortopedisine mi götürmem gerek , götüren veya bilgisi olan varsa rica etsem yardımcı olur mu , birde yani hemen 2 aylik olunca mı götürmem gerek yoksa daha zamanı varmi , ve en son ne zamn götürmem gerekiyor şimdiden teşekkür ederim 🫠😇🥰