YeniAnnee22_04 Kızlar oğlum 22 sinde 3 ayını bitiricek ama ismini yaptırmayı çok istiyorum emziriyorum yaptırmakta bı sorun varmı
Ogulluana YeniAnnee22_04 sürdüğümüz kreme bile dikkate diyorsak emzirirken dövme daha tehlikeli bence
Wanderlust YeniAnnee22_04 kan bagisinda dahi 1 yili doldurdu mu bu dovme diye sordular yani etkisi 1 yil devam ediyor emzirirken iyi bir dovmeci de yapmaz onerilmez biraz daha beklemenizi oneririm 🌸
inci__tanesi YeniAnnee22_04 Doktora danışın bence bir de dövme yapacak yerin ve kişinin temizliği inanılmaz önemli
Deletedmom_68 YeniAnnee22_04 yapılıyor 2 doktor 1 dövmeci onaylı ama o ayaklar miniminnakken yaptıramadım ya ona yanarım