Acemibiannee Kızlar ayda bir hasta oluyorum. Kanamam ilk 3 /4 gün baya fazla oluyor. Kanamasıçok olan biriyim normalmi yoksa bir kan değerlerime baktırmalı mıyım?
egee_momm Acemibiannee benim de öyle bu 2. Adet oluşum çok çok fazla sezeryan doğum yaptım ondan olabilir diye düşünüyorum
Evimamin031120 Ben de 6 ay önce sezeryqn dogum yaptım benim de öyle ablam 3 sezeryqn yaptı 1 yıla kadar düzelir diyor