Kanal yapılan dişim şişti ağrıyor sanırım iltihap oldu. Çarşamba kanal ve dolgu oldu cuma şişti. İlk defa diş tedavisi görüyorum bu normal mi? Zaten daha o gün bişey içtiğimde filan dişime gidiyordu yapamadı mı acaba doktor? Tecrübesi olan yazabilir mi lütfen🙏🏻