Yasemin23 ses olarak soyluyo bazı bebekler ama konuşma sayılması için anlamlı olarak söylemesi lazım. Benim kziimda 4 aylık anne ve hadi derdi ama o zamanlar ses olarak soyluyodu daha sonra ablam yukledi yanlış anlam ama olsun 😄 anneyi sevgi sözcüğü sandı yaşına kadar oyuncaklara sarilinca anne derdi ben ona annem diye sarılıyorum diye