inci__tanesi Merhaba sevgili anneler. Çocuğumdan önce düdüklü kullanırdım ama artık ürküyorum ya gözümden kaçarsa bişey yaparsa diye. Ama düdüklü kullanmayınca da yemekler çok zor pişiyo :( Yok mu şöyle aşırı güvenli dediğiniz bi düdüklü??
Busel inci__tanesi aynısı bende de oldu hemde kapağı bozulmuştu artik zaten Fissler almayı dusunuyorduk ama onun yerine philips basınçlı pisirici aldım çok cazip ve uygun geldi isterseniz inceleyin
seerenad inci__tanesi düdüklü tencere şakaya gelmez pişme süresini geçtim çocuklara bişey olsa asla kendimi afetmem herşeyde en güvenlisini kullanmak zorundayım ben karacanın yeni çıkarığı düdüklüyü gördüğüm gibi gidip mağazada inceleyerek aldım içim rahat kullanıyorum herkesede tavsiye diyorum özellikle annelere
ggmom İnstant pot öneririm kesinlikle pilav, kemik suyu, çorba yoğurt mayalama çoğu sey yapılabiliyor
Ogulluana ggmom ya iyi mi gerçekten bende düşünüyorum ama birebir tecrübe eden kimse yok çevremde o yuzden kararsızım instantpot konusunda fiyatı makul hem
clem_emtine Canm bende arkadaşımda gördüm karacanın quick safe diye bi düdüklü tencersi varmış. Bende senin gibiydim gördüm mest oldum ona. Çok güvenli birşeye benziyor resmen kilitleniyor ve patlamama garantisi var. Gördüğüm gibi aldım desem yeridir.
inci__tanesi clem_emtine Karacanın bu modelini görmemiştim ya patlamama garantisi falan yazıyor şimdi baktımda benim bunu incelemem lazım daha derin 💞 seerenad Çok haklsın canım kesinlikle karacadan bakıcam bende zaten en güvendiğim marka benimde
ggmom Ogulluana ben şubattan beri aktif bir şekilde kullanıyorum ve elim ayağım oldu. Yapılan yemekler de lezzetli bence. Airfreyli olandan çok memnun değiller ama. Ocakta yemek unutan birisi olarak koy yemeği çık dışarıya o rahatlığa eriştim
clem_emtine inci__tanesi İşte bu hem güvenli hemde gerçekten çok hızlı pişiriyo hani önceden düdüklü kullanmamış olsam anlamazdım herhalde ama hiçbi düdüklü tencereden böyle verim alamadım nohutu bile 7 dkda pişiriyo desem🤭 Her açıdan süper bence
seerenad inci__tanesi biliosun karacayı zaten bn o kadar ürününü kullanırım bitane kötüsüne denk gelmedim resmen bşka bişe kullanacağımı zannetmiyorum
inci__tanesi clem_emtine Hem güvenli hem hızlı ve pratik diyorsun yaniiii çok iyimiş yaaa artık kesin almam lazım çoksağol canımm
dilekky inci__tanesi arçelik gurme şef kullanıyorum ben. Düdüklü korkumdan dolayı aldık. İyi ki almışız her yemeği bunda yapıyorum çabucak, elim ayağım gibi oldu. Fiyatı da fissler e göre daha uygun.
clem_emtine inci__tanesi Nedemek hepimiz birbirimize destek oluyoruz işte bu konularda alınca dahda rahat edersiniz :)
inci__tanesi seerenad Ne kadar haklısın canım yaa gerçekten bildiğinden şaşmayacaksın o zaman yarın ilk istikamet bizim burdaki karaca mağazası
Essun inci__tanesi Fissler düdüklü tencere kesinlikle, ocakta unutmuşluğum oldu ama bi sorun yaşamadım☺️