Biricik_11 Oğlum 10 gün sonra 3 aylık olacak sünnet ettirmek istiyoruz ama devlet hastanesi 1 yaş altı zorunlu olmadıkça yapmıyoruz dediler sizlerin varmı bi önerisi Şimdiden teşekürlar
Ayyildiz35 Ben 38 günlükken İzmir sünnet kliniğinde doktor Melih Yıldız beye yaptırmıştım. Çok ilgili çok memnun kaldım. Zaten çevremdekilerde orada yaptırmıştı hepsi çok memnun. Bir araştırın isterseniz.