nakdeniz92 Bebeğim 24 günlük emziriyorum ara ara ama her 3 saatte bir sağım yapıyorum böyle yapıp göğsü acıyan oldu mu yara yok ama ucu büyüdü ve göğsüm ağrıyor açıyor dokununca bir öneriniz var mı Çok sagmaktan olmuş olabilir mi
Maritimes_ilge Gümüş kapak ile bulmuştum ben çareyi ki o dönemde en ucuzunu almıştım sanırım - hiç yara olmadı . Bir de zeytinyağı sürebilirsiniz