Aselzeynep61 En iyi süt makinesi hangisi avent mi lansinoh mu çekim gücü ve kısa zamanda sağması lazım bndeki çok yavaş sağıyor çalışıyorm çok zamanımı alıyor
Asil1602 Aselzeynep61 Lansinoh kullanıyorum diyicem aldım sütüm olmadı duruyor maalesef ama çok araştırdım en iyisi o
motherisbackk Aselzeynep61 avent kullandım ben ama sütüm tazyikli geldi pompa yüzünden. Meme uçlarım çatladı hep. O kadar paraya bence alınmaz. Gittim mochi aldım manuel pişman oldum ilk günden bunu almadığıma
Aysenurozdmr Lansinoh elektrkli kullanıyorum 10 dk da boşaltıyor bi mememi ama benim 2 göğsümden toplam 90-100ml çıkıyor bazen o kadar bile çıkmıyor, sütünüz çoksa süre uzar mı bilemedim
Minik_susam Ben lansinoh kullanıyorum philips ablam kullandi cok memnun oldugunu soyledi bende oylw mukwmmel diyemem