Efulice Merhaba kizlar 3 aylik oğluma evolvia kullaniyorum ilk oglumuda onunla buyuttum cok memnundum. Ama buara 2.oglumda 120 cc iciyor kabiz ve her icme sonra nerdeyse az miktarda kusma var. Acaba degistirmem gereklimi
Olric11 Efulice evolvia ac kullanıyordum kolik ve gaz için Evolvia ar mı kullanıyorsunuz o genelde kusması olan bebekler için Yinede bir değiştirin
Woman35 Efulice önceden yoksa kusma ve kabızlık mamadandır hipp organic combiotic deneyin isterseniz çoğu kullanan memnun ama çok çabuk acıktırıyormuş
Efulice Woman35 onceden anne sutu aliyordu azalinca mamaya basladik red doneminde simdi hic emmiyor sagio veriyorum yetmezse mama. Denicem hippi herkes memnun evolvia baya tok tutuyor 3-4 saat icmedigi oluyor