Byn123 Arkadaşlar merhaba 17 gün önce sezeryan doğum yaptım bugüne kadar bir kaç defa kan pıhtısı düştü lavaboya girdiğimde sizde yaşadınız mı bu durumu önceden regli olduğumda da bu şekilde pıhtılı kanamam oluyordu ama küçük küçüktü