asafylmz Bebeğim 11 günlük sağ gözü enfeksiyon kapmış sütün akmıştır felan diyorlar ama baya akıyor çapaklanıyor açamıyor gözünü birazda şiş ne yapabilirim acaba
nakdeniz92 asafylmz benim kızıma da oldu 17 günlükken göz kanalları tikanmistir iki gözünün kenarına masaj yaptım ılık pamuklu bezle 3 4 defa gözlerini temizledim temizledikten sonra anne sütü sürdüm anında fark etti 3 güne geçti
-_-hUysUzvetatlikadin asafylmz bunla ilgili çok post var bir çok tavsiye vardı ama tabi en iyisi doktora danışmak belki damla verir daha çabuk iyileşir çok geçmiş olsun
Sahingiller asafylmz canısı tertemiz yıka,serum fizyolojik ile de yikayabilirsin, kurularken o göze kullandığın mendil, Pamuk artık her neyse diğer göze temas ettirme yoksa o gözde enfeksiyon kapar
Mys30 asafylmz Benim bebegimin de oldu lk hafta çay ile sildik geçti bidaha da olmadı. Geçenlerde de mama damlamisti gözüne ve yine aynı olmuştu gözünü açamıyordu hem sütümden damlattim hemde calya sildim 1 günde geçti. Hastaneye gittiğinde hemen antibiyotik damla veriyorlar önce bunları deneyin bence geçmezse doktora gidersiniz
Leylaq @asafylmz göz masajı yap hafif hafif günde 20 dkk birde doktora götürdün mu damla veriyor bize iyi gelmisti
Momlife02 Doktora git bence aynı şeyi yaşadık bi damla veriyor 5 gün kullanıyosun enfeksiyonsa hemen geçiyor çok şükür bizim öyle oldu.
Sahingiller asafylmz inşallah canım ama doktora da görün. Benim oğlumda da öyle olmuştu damla kullandık bide yıkama vs yaptık geçti
Mys30 asafylmz temizleme pamuğu yok mu ya da normal pamuk kulak çubuğu gozune filan girer Allah korusun