Kızlar bebeğim 1 aylık 2 haftaya yakındır kakası yeşil sarı pütürlü. Doktora götürdüğümüzde normal olduğunu bağırsakları daha yeni düzene girdiği için böyle renkler normal dedi ama çok kafaya takıyorum mesela günde 6 kere kaka yapıyosa 3 ü safı yeşil 3 ü sarı oluyo off başka doktora da götüreceğim mutlaka tatmin olmadım doktorun söylediğinde, büyükler tabiki üşütmektendir diyor bu ayrı canımı sıkıyor izmirde yaşıyoruz çöl sıcakkarı var klimaa bile açmıyorum ve inanın bu kadar üstüne düşmeme üşüttüyse diyorum düşmesem nolcak acaba , sadece anne sütü alıyor bebeğim mama kullansa hadi ondandır diyeceğim..