Klnckbraa bebeğimin ellerinde böyle birşey çıktı sadece 3 tane yeni oldu internette baktım en yakını siğil diyo böyle birsey yaşayan varmı acaba
Ankara0666 Klnckbraa merhaba benim 2 yaşında bebeğimde de var 1 elinde 2 yüzünde siz doktora gittiniz mi
MelisasMom Klnckbraa ay evet siğil gibi görünüyor ama sivrisinek ısırığı iyileşirken de böyle oluyor ısırmış mıydı sivri
Beebelianaa Klnckbraa Benim kızımın belinde bi tane ayaklarında ise birer tane var bugün doktoro gittik viral enfeksiyon dedi ama korkulacak bişey değil dedi kendiliğinden geçecek dedi krem verdi kortizonlu
EAS Benim 3 yaşındaki kızımın parmağında çıktı en başta su toplaması sanmıştım ama baya geçmeyince götürdüm doktora siğil dedi. Ojeye benzer bir ilaç verdi sabah akşam oraya sürdük kurudukça kuruyan yeri tırnak makasıyla kestik ve böyle böyle yok oldu.