ulkuakkoc Hayır kolik değildi ama garip bir şekilde gerçekten çok uzun sürdü. 8. Ayında da kum döktüğünü öğrendik belki öncesinde onunda ağrısı vardı ikisi birleşti daha beter oldu bilemiyoruz ama asla hatırlamak istemeyeceğim zamanlardı gerçekten gazlı bebek çok zor oluyor