Gmzekk Sanırım süt akışınız hızlı boğazında kalması normal, gurultu gazdan. Biriken gaz emince hareket ediyor canı yanıyor sıkıştıkca. Ilık bir banyo yaptırın mümkünse hergün :) kafasını yıkamanıza gerek yok size en iyi gelecek şeylerden biri bu olacak masaj v.s zaten yapıyormuşsunuz. Aç olduğunu ancak doktor gelişim takibine bakıp söyler size bu konuda kafanıza göre birşey yapmayın onun için tek yapabileceğiniz masaj banyo emzirmek ve kucak. Biliyorum çok zor ama geçecek bunlar böyle düşünün Allah kolaylık versin