1koalannesi bize önce 4.ayda al gel vuralım dedi detaylı acıklama yapmamıstı sonra aldım gittim bu böyledeğil 2 farklı aşı 6 doz falan diye anlattı altından kalkamacaktım bende hepsinin oyuzden aldıgım nimenrix i tek doz olarak 1yasına kadar eczanede beklettirdim bu ay 1yasımız vurduracaz