3 ay civarı agulama oldu ama babıldama farklı bir şey yani bababab dedede gibi benim kızım 7. ayında başlamıştı gelgelgel ile sonra dedede nenen mememe vs diyor şu an, benim farkettiğim sosyal ortamlarda çok vakit geçirince oldu biz evde başbaşayken de konuşuyordum ama o kadar faydalı olmadı. Kalabalık ortamda ailelerle çok görüştüğümüz zamanlarda ilk defa söyledi sonra gerisi geldi bende unutmasın diye hep tekrarladım