Kızçeler benim bebeğimde 2 ay 17 günlük bizdede aynı sıkıntı vardı eczaneye gttm orda sızma zeytin yağı satıyorlar bebekler için 75 lira eyer mama kullaniyosaniz onun içine bı cay kaşığı köy dedi yok anne sütüyse kaşıkla her sabah bı kere ver dedi ve kızım anne sütüyle besleniyo bnde her sabh veriyorum hem bagrsklari yumusatyo gazlarını rahat cikartiyo hemde tuvalletini rahat yapiyo bize iyi geldi tavsiye ederim