Selam kızlar . Yaklaşık 20 gün önce doğum yaptım. Kızım ilk günden iki göğsümü de yara yaptı . Kanaya kanaya emzirmek durumunda kaldım , canım çok yanıyor . Zeytinyağ sürdüm, lansinohun lanolin kremini kullanıyorum ama hiç düzelme yok. Kızım 24 saat emmek istiyor , ağzından alınca uyanıyor ağlıyor . Böyle durumla karşılaşanlar ne önerirler alternatif olarak ? Belki iyi gelir.