SltnT Kızlar merhaba . Bebeğim 16 aylık bu hafta üst dişlerden 2 normal 2 azılardan patladı . Alt 2 azıda şişmis gelmek üzere 3 gündür ishalimiz var . Halsizlik ateş ve huzursuzluğu var . Siz bu dönemi nasıl atlattınız ?
-Ygtbgra SltnT oğlum 17 buçuk aylık alttan iki azı diş cıkartıyor ve kaç gündür ishal ateşide 37lerde yarın doktora götüreceğim ishali diştenmi yoksa enfeksiyonmu anlamadım birde mukuslu kakası sizinki nasıl
Umutveannesi SltnT probiyotik kullanabilirsiniz doktorunuza danışarak. 16 aylık demişsiniz haşlanmış patates muz yedirebilirsiniz ve bol bol su içmesini sağlayın
gulceninannesiii SltnT benim kızım da 2-3 hafta önce 4 azı diş birden patlattı. 1 haftaya yakın ishali sürdü. Ne yaptıysam geçmedi. En son enterogermina kids aldım. O düzene soktu 2 günde