Kızlar bebeğim 14 aylık bizim burdaki fabrikada kreş imkanı veriliyomuş bezli bebekleri de alıyolsrmış ama süreç nasıl ilerliyo Bılmıyorum bebeği kreşe gidenler çalişanlar napıyosunuz nasıl oluyo
7:30 da gidip 6:30 da geliyomuş iş yeri karşılıyomuş
Bizde 8-6 çalişcaz
Bu konuya eşimin görüşü şu şekilde
Bebek daha küçük hani en azından 1 sene daha seninle büyüsün diş çıkarıyo emiyo dedi canı sıkıldıkça emer öyle çok sık değil
Bende çalişmak istiyorum bunaldım yani değişikliğe ihtiyacım var hem ekonomi belli yani birine yetse birine yetmiyo çok şükür durumumuz orta dereceli bianmımda ayrılmak ıstemıyo yapışık ikiz gibiyiz 2 saat görmesem özlerim ki hiç o kadar ayrı kalmadık
Sizce ne yapmalıyım imkanları gayet iyi kreş için fikir ve önerilerinizi bekliyorum 😌😌😍🌸