8 bucuk aylık oğlum fayansa kafasını çarptı emeklerken kafasının üstüne düştü hastaneye gittik 48 saat kaldık herhangi kanama filan görülmedi ama kırık var sıkıntılı yerde değil kendi kendine topluyoe dedi doktor böyle bi durum başına gelen varmı Allah hepimizin çocuklarını korusun çok korkuyorum kalıcı hasar oluyormu diye on kere sordum doktora ama yok dedi