Babyy07 valla bende post açsam mı diye düşünürken iyi oldu, bizim de aramız eskisi gibi değil, zaten çocuktan sonra ben lohusalığı atlatamadım sanırım, 2 sene geçti hala iyi değilim, kendimi iyi hissetmiyorum, ağlama krizine giriyorum , sinir krizi yaşıyorum, engel olamıyorum, eski karı koca ilişkimiz yok soğuğum açıkçası çok şeyler yaşadık onlarda etkili tabiki , boşanmayı bile çok düşündüm, ama bebeğim küçük diye istemedim belkide yanlış yapıyorum hala bir karar vermemekle