kullanici12hr Bebeğime 6. Ay aşısı yaptırdım, sağ bacağındaki aşı yerine dokunduğumda misket gibi elime bir şey geliyor 😱 başına böyle bir şey gelen var mı, normal bir durum mu yoksa doktora götüreyim 😭
Buse18062 Hanımlar normal korkmayın . Asi birikmis gibi top gibi birşey olur o gün geçtikçe dağılır mudahele etmeyin
Buse18062 kullanici12hr aslında asi yapılırken hemşire bilgi veriyor top gibi olabilir sisebilir soğuk uygulama yapabilirsiniz gibi ama sanırım soylememisler
kullanici12hr Buse18062 aşıların ne olduğunu söyledi tek tek, ateş yapabilir korkmayın ateşini kontrol edin dedi, diğer şeyleri söylemedi
kullanici12hr Karadenizli53 biz de ateş vs olmadı, sadece bacaklarında öyle top top şekilde, bir hafta oldu hala dağılmadı 🥺
i23m Melike2700 2 gün huzursuzdu. Ateşi çıkmadı ama huzursuzluğu nedeniyle calpol vermiştim. Ondan kaynaklı da ateşi olmamış olabilir.