Bebeğim tam 10 aylık oldu doktor tavsiyesi ile alerjilerimizi ilk olarak salça dan başlayarak açmak istedik. Yalnız bebeğimde sadece hırıltı ve huzursuzluk var. Huzursuzluk dişten diye düşünüyorum onun dışında hiçbir belirti yok. Ben şimdi devam mı etmeliyim yoksa birakmam mi lazım. Lütfen tecrübeli anneler bana yardım edebilir mi . Artık alerjilerimiz bitsin istiyorum. Dayanacak gücüm kalmadı 😔😔