tomvejerry biz ogretmiyoruz bence çocuk anne karnında zaten sallanıyor.Genelde hamileliğiniz de farkettiyseniz gündüz aktif olduğunuzda bebekler çok hareket etmezken akşam gece yatağa girdiğimizde hareket ederler.Tabi bunu sonrasında devam edip alışkanlık haline bizler getiriyoruz mesela 1 yaşında bebeğin sallanması gibi ama yenidoğan bebekler illa bir destek istiyor hafif bir sallanma(kucakta),emme,piş piş,ninni,emzik her neyse.Benim kızım şu an 4 aylık son 2 haftadır kendisi uykuya daldığı oluyor ama her zaman değil bazen destek istiyor bende ona göre hareket ediyorum.4.ayi bitirdikten sonra bütün destekleri kaldırmayı planlıyorum.Bebeginiz daha yenidogansa kafanıza takmayın zamanlauyku düzenine dikkat ettikçe alistirirsiniz.