Canparem35 keskinlikle size katılıyorum çalışanlar hiç vicdan yapmasın hem çalışıyorsunuz hem yeri geliyor çocuğunuza vakit ayırıyorsunuz çalışmayı da aslında çocuğunuz için yapıyorsunuz zaten
Evde durup da akşama kadar terelelli olmak daha kötü bence çalışanlar daha şanslı sinir stres anlamında
Mylittlepearl Ben çalıştığım zamanlarda kızımla daha güzel ilgileniyorum bunu farkettim. Çünkü tek baktığım zaman hem evin her işine yetişmekten hem de bi yerden sonra hep kızımı oyalamaya çalışmaktan bitap düşüyordum. Psikolojik olarak yıprandığımı, etrafıma karşı sinirli olduğumu farkedince çalışmaya başladım.
Kesinlikle çalışan bayanlar kriz anlarını daha kolay yönetiyordur diye düşünüyorum ben de valla imkanı olan gitsin çalışsın gerçekten daha kaliteli vakit geçirirler belki istisnalar vardır bilmiyorum ama akşama kadar hem çocuk hem ev sinir stres daha çok biner insana