Ayseozcn
alt katında oturuyorum Allah razı olsun kayınpederim ev verdi kendisi çok iyidir Rabbim mükafaatını versin İnşallah . Ama kayınvalidem malesef burnumuzdan getirdi benim değilde eşimin psikolojisini bozdu resmen aşağılık kompleksi oluşturdu adamda benim evim istersem çıkartırım senmi çalıştın da aldın ne rahat benim evim diyorsun diyor sürekli ve ufak bir tartışmada çıkın evimden diyor üstelik kendisi birgün çalışmamış kayınpederim çalışmış yapmış bu evleri . 5 oğlunada verdi bizede verdi yaş gereği burası bize düştü diğerleriyle uğraşamıyor bizimle uğraşıyor ben kafama takmıyorum eşim sürekli tartışıyor annesiyle düşman gibiler . Bende çok pişmanım kabul ettiğime huzur olmadıktan sonra kirada olsaydım diyorum vardır Rabbimin bir bildiği sabır ediyoruz bakalım