Arkadaşlar kızımın öksürüğü başladı koyu şekildede burnu akıyor hırıl hırıl ediyor yakında hastane yok bende evde ki ilaçları kullandım ama fayda etmedi ibrumin peditus kullandım yok fayda etmiyor ne Geçirir yardımcı olur musunuz lütfen 16 aylık kızım bu arada