Merhaba arkadaşlar. 1 yaşında oğlum var maşallah çok afacan ve hareketli bir bebek. Aslında bu konuyu niye açıyorum bilmiyorum çok öyle takıntı da yapmış değilim. Biliyorum her bebek gelişimi farklı zaten bu zamana kadar oğlumdan hiç şunu şunu yapsın diye bir beklentim olmadı akışındaydım, ne zamanki aktifleşmeye başladı yaşıtlarıyla bir araya geldik o zaman soru işaretlerim başladı. Mesela geçen bir kaç kez 1 yaş olanları gördüm sen kaç yaşındasın diyor annesi bebek 1 yapıyor, başka bir bebek allah kaç tane diyor anne bebek 1 yapıyor, bay bay yapıyorlar gel yapıyorlar. Benim oğlum ne bay bay yapıyor, ne gel yapıyor 1 yapmayı öğretmeye çalışıyorum bay bay, gel yapıyorum karşıma alıp umrunda bile değil 😂
Dede, gel, koko, kalk gibi kelimeleri var. Bazı gösterdiğimiz şeyleri yapmaya çalışır mesela. Ne zaman işaretli bir şekilde bir şeyleri gösterecek merak ediyorum 🤷🏻♀️