Alparslanim1 her atak yeni bir beceri:) ama yazılanlara gore en zoru 10.aydaki karmaşık olaylar dünyası diye geçiyor ki bende en çok onda zorlandım. Bebeğinizin beyninin aktif bir şekilde çalıştığını bunun onu çok yordugunu anlayisa ve zamana ihtiyacı oldugunu kendinize hatırlatıp hep daha kolay geçiyor