6lı büyük temel duygu dışında hepsi sonradan benlikle gelişen/öğrenilen/edinimsel koşullanmayla ortaya çıkan duygular. Utanmak da buna dahil.
Ay duramıcam 1 sn ama😄😄Benim de mesela bebeğim eşinden ayrılırken çok utanmıştı. Tüm sürecinde pipisini onunla kapatıyodu çünkü. 7 aylık hala altını açtığımda utanır🥲