Ozooo memeden gelen sütünüz azar azar akar. Biberondan daha tazyikli akar. Muhtemelen bebiş lıkır lıkır içmek istiyor. Siz çok biberona alıştırmayın. O iyice acıkmadan vermeyin. Zaten çok acıkınca mecbur memeyi tutar. Benim de ilk başta öyleydi. Annem diyordu kızım üzülüyorum bu çocuk aç mama verelim. Ben annem kavga ediyordum yine vermiyordum. Şimdi bebişim 3 aylık zayıf bir bebek de değil. Günde bir kez mama veriyorum. Süt yapan şeylerden çokça yiyorum içiyorum.