Merhabalar. Bebeğim 4 aylık olacak. Çok erken gazı başladı ve başlarda meme ile uyuyan çocuk uyumamaya başladı. Zaten nasıl uyutabileceğimi zor çözmüştüm. Kolumda ayakta salınarak uyuyor. Ağırlaşması sebebiyle taşımanın zorlaşması başka bir problem ancak hep ağlıyor. Her uyuturken, yani azalıyor gibiydi. Ama yok tavan yaptı artık. Psikolojim kalmadı. Uyku işaretlerini takip ediyorum o şekilde uyutuyorum. Uykusu olduğunu biliyorum çünkü defalarca uyudu bu şekilde. Ve çok fazla uyanıyor gün içinde. Uykuya döndürmekten o kadar yoruldum ki. Hem ağlaması hem uykuları uzatmaya çalışmak. Bazen aşırı güzel uyuyor neyi doğru yapıyorum ki diye düşünüyorum bulamıyorum. Gece desen hala gazı bitmedi. Gerçekten sabrım kalmadı. Böyle ağlama olamaz. Uyuturum uykuya döndürürüm bir şekilde ama yeter ki ağlamasın. Sizinkiler de ağlıyor mu merak ediyorum. O kadar yorgunum ki artık ona da yansıtmaya başladım. Ne yapmam lazım fikri olan var mı? Rutinler işe yaramıyor 🤦♀️