Merhaba hanımlar düzensiz regl dönemlerinden geçiyordum devlet hastahanesinde doktora başvurduk ve test yapıldı gebe olabilirim diye gebelik testim negatif çıktı ve doktorum biseyin olmadığını söyledi içim rahat etmeyip özel hastahaneye başvurdum özel hastahanedeki doktor ise yumurta tembelliği olduğunu söyledi ve o yüzden regl olmuyormusum sonradan araştırmalar falan yaptım yumurta tembelliği yaşayanlarda doğurma olasılığı düşüyormuş tedavi olmak gerekiyormus yumurta tembelliği yaşayanlar süreci nasıl atlattiniz ??