Frezya26 ikbalumaycaca bence büyüme hormonunun salgılandığı saatlerde kesinlikle uyuyor olmalı. Bazen duyuyorum 12 de 1 yatan bebekleri şaşırıyorum. Benim oğlum 4 aylık 9 da uyutuyorum yani öyle bir rutin oluşturdum. 9 dam önce loş odasına götürüyorum uyutuyorum. Sabahları da 7 de uyanıyor. Ben emip tekrar yatıyor çoğu zaman
Omerinannesj ikbalumaycaca 5 ay 7 günlük oğlum uyku aralığı 2 saat 4 uykudan 3 e düşüyoruz akşam uykusuna da 8 9 arası geçiyor ama nedense gece uykusunda çok zorluyor beni Çok dikkat ediyorum uyku aralığına döngüsüne Hiç şaşmaz gündüz 40. Dk ya yakın uyanır başında bekleyip geri döndürmeye çalışıyorum hep
Alparslanim1 ikbalumaycaca 5 ay 8 günlük oğlum şuan uyku eğitimi alıyorum 3 uyku yapması gerekiyor. 1 uykuda en fazla 2 saat uyuyabilir. 2 saatten fazla olursa uyandırmak gerekiyor ve sın uykusu Şekerleme uykusu olmalı max 45 dk . Ve 19:00-20:00 gece yatışı
ikbalumaycaca Frezya26 çok şükür 9dan önce gece uykusuna geçmiş oluyor ama gündüz uykularını nasıl düzenleyecegimi bilemiyorum bir günü bir gününü tutmuyor
Frezya26 ikbalumaycaca gündüzleri 1.5 saatte en fazla 2 saatte bir uyuyor. Gündüzleri 30 dk en fazla 1 saat uyuyup uyanıyor
ikbalumaycaca ikbalumaycaca 2 saat yapıyorum ama mesela az önce 2 saati geçti uyumadı erken mi yatiriyorum acaba diye düşündüm