Kızlar bebeğim 7aylık oldu doğduğunda 47gün yoğun bakımda yattı enfeksyon nedeniyle işte taburcu olduktan sonra tekrar hastalanmasın die fazla dışarı çıkarmadık babann3 annemle hafta bir kez görüşüyor sadece yabancılaşma yok şimdilik ama bana bağımlı 3gün önce büyük oğlumu hastan3ye götürdüm bebeğimi 2saat kaynanamda süt sağıp bıraktım uykusu olmasına rağmen uyumamış sütünü içmemiş ve dünde evi yikayacam 2saat verdim kaynanama uykusu olmasına rağmen uyumamış ağlamış .. sizce bağımlımı bana