Merhaba güzel anneler. Kızım mama içiyor ve aklıma takılan birkaç şey vardı size sorup fikir almak istedim. Hazırladığım mamayı ne kadar süre içinde vermeliyim. Birde bazen çok hazırlıyorum açtır diye içmiyor ve yarısı kalıyor o mamayı tekrar vermeli miyim ben döküyorum sizce dökmemeli miyim versem tekrar doğru mudur ?