19 aylık asla ve asla üzerini örtmez tulum giydiririm normalde dünden beri ateşi var 38 civarı bugün Dr gittim soğuk almış zaten gece başında bekledim çok uykusuzdum bu gece de saat 1.5 du fitil vs verdim ateşi düşsün diye normalde zibin ile duruyodu mevsimlik ince zibinlsr var ya onlardan giydirdim dedim üzerini açıyor ben uyuyorken açar ise sorun olmasın giydirdim .normalde kalkınca kendisi yatakta döner yerini bulur yatar ben o vakit hemen üzerini örterim ayaklarıyla ittirir yorganı çünkü .Dedim arkamı döneyim belki o an uyur hemen ilgilenmiyim .Kendi kendine konuşuyordu bende uyumuş kalmışım 😑 1 saat sonra kalktı beni kaldırdı terlemisti sırtı biraz .Vicdan azabı çektim nasıl uyuyakaldım diye ya üşümüşmüdür😑 Bu arada erzurumda yaşıyorum soğuk oluyor geceleri ondan dolayı yorgan örtüyoruz😀❤