Miloooo Biz de doktor 4 Damla falan demişti o zamanlar günde 3 kere falandı sanırım ama Bebeğimin karnında bayağı sancıya sebep olmuştu içindekiler kısmını okuyunca silikon olduğunu öğrendim sab simplex in. Hatta iyi bir doktor bulunca da demişti ki gaz damlalarını önermiyorum bu süreç geçici bir süreç Keşke sabretseniz piyasada bir sürü gaz damlası vardı diye