Kızlar oğlum 13 aylık 7-8 aylıkken süt alerjisi bitmişti yani herşeyi yiyodu bende salı günü puding pisirmistim oğlum yedi o gün ama o gün bir tuvalet yapmaya başladı sünem sünem ne ishal gibi ne katı gibi ortasıydı. Sonrasında 3 gün felan böyle sürdü günde 3-4-5 sefer yapiyodu. Normalde 1 sefer yapardı. Neyse dedik bekleyelim biraz daha ve dünle bugün balgamlı yapmaya başladı fakat hareketlerinde halinde hiç bişey yok. Herşeyi çok güzel yiyo içiyo asla oturmuyo sürekli yürüyo koşuyo maşallah aktif bir bebek. Bizde bugün akşam ıkındı ben tuvaletini yapiyo sandım fakat sadece birazcık balgam çıkmış. Bu arada dünle bugün maflor kullandık tuvaleti baya katilasmisti. Ama bugün akşam sadece balgam çıkınca pazartesi normalde doktoruna gidecektik ama öyle olunca beklemeyelim dedim ve hemen araştırma hastanesine götürdük. Gaitasina bakıldı sadece ve herşeyi temiz dedi doktor negatif çıkmış dedi ilaca gerek yok dedi. Eğer balgam devam ederse mafloru kullanmaniza rağmen dedi hafta içi bi polikiliğe getirirsiniz dedi. Daha detaylı bakılır dedi. Bu arada geçen hafta değil ondan önceki hafta hafif grip olmuştu. Soğuk algınlığı şurubu ile geçmisti. Acaba onun pisliğini atiyo olabilir mi ? Yada sizin başınıza böyle bişey geldi mi? Geldiyse noldu naptınız kızlar bişey deyin. Zaten pazartesi günü geçmezse doktoruna götürcez inşallah. Benim merak ettiğim başına gelen var mı