Teachermoom inan ki çok zor gibi geliyor ama iyi gelecek sana da çalışmak, ben okula yakın bir bakıcı buldum yürüyerek yanına gidip geleyim diye 8 buçukta bırakıyordum bakıcımız kahvaltı yaptırıyordu oynatıyordu 4. Ve 5.saatlerimi süt izni yazdım dilekçeye. 11.30 da yanına gidiyordum öğleden önceki son ders öğle arası ve öğleden sonraki dersim boş oluyordu. Yanında kalıyordum uyuyana kadar. Öğleden sonra uyuyordu zaten büyüdükçe uyku süresi azalıyor ya uykudan uyanıyordu yemeğini yiyordu 15.30 da alıyordum. Bende sen gibi düşünüp duruyordum ilk hafta ölüm gibiydi her gün vicdan azabı çektim. Eşim dedi ki bir iki hafta dene eğer yapamazsak ücretsiz izne ayrıl. Ama alıştık o da alıştı. İyi ki ayrılmamışım ev aldık tek maaş olsa alamazdık bu evde çocuğumun geleceği için. Zaten 2 günüm de yarımdı ama yarım günlerde aldığımda mesela evde düzenini bozuyordu. Bir süre sonra özellikle büyüdükçe keyfi yerindeyse almamaya başladım yarım günlerde. Kuaför ihtiyacımı evin ihtiyacı temizliğini vs yaptım o zamanlarda. Çünkü bakıcıda daha güzel yemek yiyor kesintisiz uyuyor ben olunca sürekli meme meme meme😂
İlk aylar zaten 3 uyku yapıyordu sizin de öyle olur bırakırdım kahvaltı yaptırırdı uyurdu uyanırdı ben giderdim yanında dururdum oynardım öğleden sonra bir uykusu daha var yani günün yarısı uykuda geçiyor zaten . Çocuğun büyümesini kaçırma olayı bizim meslekte yok bence zaten çalışma saatlerimiz belli özellikle devletteysen. Haftasonu ara tatili derken biz hiçbir şeyini kaçırmadık. Bende hiç ay bugün de yorgunum gitmeyeyim demedim. Bakıcı diyordu mesela gelme istersen ben yedirir uyuturum diye ama ben hep gittim. Sadece karne günü ve bir gün öncesi çok işim vardı be toplantı vardı gitmedim ve hiç sorun olmadı bütün gün durdu 16 aylık olmuştu zaten . Biraz uzun oldu kusura bakma her ayrıntıyı anlattım için rahat etsin diye seni çok iyi anlıyorum