Merhaba iyi geceler hanımlar bu yaz ayında uzun kollu zıbın giydirdim üstüne de hafiften kalın omuzdan açık uyku tulumuyla yatırdım 5 aylık oğlumu..klimayı 24 derece de çalıştırıyorum uygunmu dur bu ? Yani uyku tulumu çok kalın birşey değil ama atlet kadar da ince değil öyle diyim